سطح سنج خازنی وگا

ترانسمیتر فشار VEGABAR 83 برای اندازه‌گیری دقیق فشار گازها، بخارات و مایعات و محصولات چسبناک با فشار فرآیند بالا. مقاوم در برابر خلاء. بهترین نوع سنسور سرامیکی. مناسب برای اندازه گیری سطح مخازن قیر. محدوده اندازه‌گیری فشار 1- الی 1000 بار. دقت بسیار بالا 0.075 %. دارای تاییدیه و استانداردهای جهانی جهت استفاده در صنایع غذایی. مناسب ترین نوع سنسور فشار جهت استفاده در مخازن شیر خام، مخازن پخت مربا بصورت صنعتی، اندازه‌گیری فشار در پمپ های هیدرولیک و در صنایع آرایشی جهت نصب در مخازن بچینگ پماد. با خروجی های متنوع به انتخاب خریدار از قبیل: سیگنال استاندارد 4 الی 20 میلی آمپری، فیلد باس، مُد باس، 4 الی 20 میلی آمپر دوسیمه هارت و خروجی بسیار جذاب دیگر برای متصل کردن به ترانسمیتر فشار دوم جهت تبدیل به ترانسمیتر فشار تفاضلی. همچنین جنس آلیاژ نوک سنسور (سیل) نیز می‌تواند به انتخاب مشتری تغییر کنند: فلورالاستومر (مقاوم در برابر انواع مواد شیمیایی)، اتیلن پروپیلن دی ان مونومر (سازگاری بسیار عالی در برابر مواد نفتی و روغنی) و FFKM فلورالاستومر مقاوم در برابر مواد اسیدی و قلیایی گرم.

ابزار دقیق
برای مشاهده محصولات ابزار دقیق روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
محصولات مکانیکال
برای مشاهده محصولات مکانیکال روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
اتصالات
برای مشاهده محصولات اتصالات روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
Previous slide
Next slide

اشتراک گذاری

ترانسمیتر فشار وگا بار VEGABAR 83

VEGABAR 83 یک ترانسمیتر فشار با قابلیت اندازه‌گیری فشار در محیط‌های خشن صنعتی است. این ترانسمیتر دارای دقت بالا، عمر طولانی و برای استفاده در محیط‌هایی با شرایط سخت توسعه یافته است.

VEGABAR 83 دارای تکنولوژی مبتنی بر سنسور کریستالی سیلیکونی بوده و با قابلیت اندازه‌گیری فشارهای بالا، مناسب برای کاربردهایی مانند صنایع پتروشیمی، صنایع نیروگاهی، صنایع خودروسازی، پالایشگاه‌ها و سایر کاربردهای صنعتی است. همچنین، با پوشش‌های مقاوم در برابر خوردگی، ترکیدگی و طراحی مقاوم در برابر ضربه و لرزش در محیط‌های سخت و خطرناک نیز کاربرد دارد.

از دیگر ویژگی‌های VEGABAR 83 می‌توان به مصرف انرژی پایین، قابلیت اتصال به انواع سنسورهای فشار، قابلیت اتصال به سیستم‌های کنترل صنعتی مختلف و همچنین دارا بودن سیستم اعلام خطاهای داخلی و خارجی اشاره کرد. وگا بار 83 با دقت و سرعت بالا در اندازه‌گیری فشار، برای کاربردهای پردازشی و کنترلی نیز مناسب است.

این تجهیز دارای امکاناتی مانند کالیبراسیون اتوماتیک، تنظیمات از راه دور، خروجی‌ و اتصال به شبکه های مختلف برای ارتباط با دیگر دستگاه‌ها است. با استفاده از این قابلیت‌ها، می‌توان تنظیمات و کالیبراسیون ترانسمیتر را برای هر کاربرد خاصی انجام داد و از امکانات آن به بهترین شکل استفاده کرد.

از دیگر ویژگی‌های وگا بار 83 می‌توان به دقت بالا، توانایی کار در دما و فشار های بسیار پایین و بالا، مقاومت در برابر فشارهای بالا و مقاومت در برابر لرزش یا ویبراسیون اشاره کرد. همچنین این ترانسمیتر دارای سیستم کاهش نویز و ارتعاش بوده که در نهایت باعث افزایش دقت اندازه‌گیری می‌شود.

ویژگی ها و امتیازات

به عنوان ترانسمیتر فشار با دقت بالا و مقاومت در برابر شرایط سخت، برای اندازه‌گیری فشار و سطح سیالات در مخازن، خطوط لوله، سیستم‌های تزریق و … استفاده می‌شود.