دتکتور PQD-3135 گاز متان

دتکتور ضد انفجاری مدل PQD-7035 برای تشخیص گازهای هیدروکربنی در بازه 0-100%LEL مناسب است. این دستگاه دارای گواهینامه های فوق العاده معتبر ATEX IECEx, SIL2 بوده و قابلیت بینظیری برای نصب در جو های صنعتی و انفجاری دارد. این آشکارساز از تکنولوژی سنسور پلیستری (جفت کاتالیزور) برای تشخیص گاز استفاده می کند. علاوه بر نمایشگر با رزولوشن و کارای بالا، قابلیت اتصال به شبکه صنعتی Modbus از طریق RS 485 را دارد.

ابزار دقیق
برای مشاهده محصولات ابزار دقیق روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
محصولات مکانیکال
برای مشاهده محصولات مکانیکال روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
اتصالات
برای مشاهده محصولات اتصالات روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
Previous slide
Next slide

اشتراک گذاری

دتکتور P-3135 مخصوص گاز متان

این آشکار ساز با بهره گیری از سنسور پلیستری فوق العاده دقیق و مقاوم میتواند سطح گاز متان را در بازه 0 الی 100% LEL اندازه‌گیری و تشخیص دهد. متریال محفظه سنسور از جنس استیل SS316 بوده ولی جنس بدنه دتکتور از آلومنیوم است که امکان انتخاب جنس استیل نیز وجود دارد. دتکتور PQD-3135 برای محیط های صنعتی طراحی شده است و با داشتن استانداردها و گواهینامه های بین المللی میتوان از این تجهیز در محیط های خطرناک نصب شود. (از قبیل: Zone 1 – Zone 2 – M2

در همه سری های PQD از یک صفحه نمایش OLED استفاده شده است که ابعاد آن 128×64 است و از هرجهت و زاویه مقادیر را با وضوح بالا نمایش میدهد. همچنین این دتکتور از چند چراغ هشدار بهره میبرد که اپراتور در اولین نگاه میتواند از خطاهای بوجود آمده آگاه شود. اگر نیازی به نمایشگر ندارید حتما دتکتور گاز متان مدل P-3133 را بررسی نمایید.

دمای مناسب برای محیط نصب تجهیز در حدود 40- تا 70 درجه سانتیگراد است. و رطوبت هوای محل نصب نیز بایستی در محدوده 0 – 100%RH باشد. چون گاز متان از نوع گازهای سبک بشمار می‌آید از این جهت باید در موقع نصب دقت شود دتکتور در بالا نصب و راه اندازی گردد.

ویژگی ها و امتیازات

  • ردیاب در هر لحظه مقدار اندازه‌گیری شده توسط سنسور را مورد برسی قرار میدهد و در کسری از زمان با اندازه گیری مجدد گاز هدف صحت مقادیر را مورد بررسی قرار میدهند.
  • به لطف اخطار دهنده زمان کالیبراسیون شما میتوانید با آسودگی خیال در زمان ارسال سیگنال هشدار نیاز به کالیبراسیون، از سمت دتکتور بدانید که زمان تست، بررسی و کالیبراسیون سنسور فرا رسیده است.