سطح سنج خازنی وگا

لول‌سوئیچ خازنی وگا مدل VEGACAP 35 برای تشخیص سطح نقطه ای در مواد جامد فله مناسب است. با پروب کاملا عایق شده، قابلیت مقاومت نسبتا بالا، نصب آسان و بدون نیاز به پارامتردهی های دشوار، این ابزار یکی از انتخاب های مناسب برای اندازه گیری سطح انواع جامدات با ثابت دی الکتریک بالای 1.5 میباشد.

ابزار دقیق
برای مشاهده محصولات ابزار دقیق روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
محصولات مکانیکال
برای مشاهده محصولات مکانیکال روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
اتصالات
برای مشاهده محصولات اتصالات روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
Previous slide
Next slide

اشتراک گذاری

سطح سنج خازنی وگا VEGACAP 35

وگا کپ 35، یکی از مدل های نسبتا قدیمی، ولی به خوبی شناخته شده از لول سوئیچ های خازنی وزنه‌ای وگا (VEGA) است که برای اندازه گیری نقطه ای انواع جامدات رسانا طراحی شده است.

این لول سوئیچ با قابلیت کوتاه شدن پروب و نصب و راه اندازی آسان، میتواند یکی از انتخاب های خوب برای نظارت بر سطح انواع جامدات رسانا باشد. در ادامه با قابلیت های این تجهیز بیشتر آشنا میشویم.

لول سوئیچ خازنی VEGACAP 35 به طور خاص برای مخازنی با فشار 1- تا 16 بار طراحی شده است. این تحمل فشار نسبتا بالا، باعث شده است که این تجهیز بتواند در انواع مخازن نصب شده و مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین، این لول متر میتواند در انواع مخازن با گستره دمایی 40- تا 80 درجه سانتیگراد نیز نصب شود. بایستی هنگام خرید تجهیز اطمینان حاصل کنید که محدوده فشار و دمایی مخزن موردنظر شما از این محدوده تجاوز نمیکند.

پروب این سنسور میتواند بسته به نیاز و انتخاب مشتری تا 20 متر طول داشته باشد. به همین دلیل، حتی در صورت فاصله ماده مدنظر با نقطه اتصال سنسور به مخزن نیز نگرانی خاصی از این بابت نخواهید داشت.

ویژگی ها و امتیازات

به دلیل تحمل فشار و دمای نسبتا گسترده، از VEGACAP 35 در مخازن سیمان، مواد شیمیایی، پالایشگاهی و … برای نظارت بر سطح انواع جامدات پودری، فله ای و کلوخه ای استفاده میشود. اندازه گیری مطمئن، استهلاک نسبتا کم و قیمت اقتصادی، باعث جذابتر شدن این تجهیز شده است.