شیر سماوری با پورت مدور غیر هم مرکز

شیر سماوری با پورت مدور غیر هم مرکز در تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدنه این شیر از cast iron ASTM A126 Class B یا ductile iron A536 Gr. B ساخته می‌شود. مدل فلنجی این شیر با استاندارد ANSI B16.1 Class 125، مدل اتصال مکانیکی آن با استاندارد AWWA C111/ANSI 21.11 و مدل رزوه‌ای آن با استاندارد AWWA C606 تطابق دارد. حفره بدنه این شیر با Buna-N لاستیکی روکش شده است. این امر باعث شده تا نه تنها سطح پلاگ بلکه تمامی سطح شیر به طور کامل پوشیده شود. چون این فرآیند با استفاده از قالب‌ریزی تزریقی انجام می‌شود دیگر نباید نگران جدا شدن لاستیک از بدنه فلزی شیر باشید.

ابزار دقیق
برای مشاهده محصولات ابزار دقیق روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
محصولات مکانیکال
برای مشاهده محصولات مکانیکال روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
اتصالات
برای مشاهده محصولات اتصالات روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
Previous slide
Next slide

اشتراک گذاری

شیر سماوری با پورت مدور غیر هم مرکز

شیر سماوری با پورت مدور غیر هم مرکز دارای نشیمنگاه با روکش نیکل بوده که در برابر خوردگی مقاوم است. نیکل تمامی سطح نشیمنگاه را پوشانده بنابراین سطح پلاگ به دلیل خوردگی دچار آسیب نمی‌شود. سیلینگ بین بدنه و بونت توسط اورینگ (o-ring) می‌باشد که این امر تعمیر و نگهداری شیر را آسان‌تر کرده است.

چون اورینگ‌های سیلینگ از گسکت‌های تخت بهتر هستند، تعداد پیچ و مهره‌های بونت کاهش پیدا کرده است. سیلینگ پکینگ این شیر توسط یک فالوئر گلند قابل تنظیم در جای خود نگاه داشته می‌شود که باعث طول عمر شیر می‌گردد. بونت‌های شیر با سیلینگ و پیچ و مهره به خوبی به بدنه متصل شده‌اند به همین دلیل در صورت نیاز به تعمیر پلاگ می‌توان به راحتی آن را جدا کرد. در ترونیون‌های بالایی و پایینی از بلبرینگ‌های شفت SS316 استفاده شده است. این بلبرینگ‌ها برای عملکرد بهتر دائماً در حال روغنکاری هستند.

شیرهای ربع چرخشی مجهز به نشانگر موقعیت و متوقف کننده مموری موقعیت هستند که در کاربری‌هایی که نیاز به بالانسینگ دارند استفاده می‌شوند. شیر سماوری با پورت مُدور غیر هم مرکز در سایزهای ۳ اینچ الی ۸ اینچ موجود بوده و دارای اکچویتور اهرمی می‌باشد. اکچویتورهای دنده‌ای در شیرآلات ۶ اینچ و بزرگتر استفاده می‌شود. همچنین توصیه می‌شود که در خطوط لوله‌ای که سیال آن دارای سرعت زیاد است و سیال دارای اثر ضربه‌ای (چکشی) است از شیرآلات با اکچویتور دنده‌ای استفاده شود. از اکچویتورهای اهرمی فقط در حداکثر فشار ۱۰۰ psi و در شرایط برگشت جریان با ۲۵ psi استفاده می‌شود.

مشخصات فنی

نام محصول

شیر سماوری با پورت مُدور غیر هم مرکز

محدوده سایز

“8~”3

برند

چین

انطباق استاندارد

ANSI B16.1 Class 125, AWWA C111/ANSI 21.11, AWWA C606

واحد

عدد

شرکت توسعه تجارت جهان تچرا با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی بین المللی در سال 1397 تاسیس شد.از ابتدای همان سال در بخش واردات و صادرات با هدف جذب مشتریان داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرد. ما تا کنون توانسته ایم در حوزه ی واردات جهت تامین کالا وتجهیزات صنایع مختلفت اعم از نفت و گاز ، سلو لزی ودرحوزه صادرات به منظور تامین درخواست های مشتریانمان در خارج به عنوان نماینده آنها در ایران ، فعالیت نمائیم.