شیر سماوری چهار راهی مولتی پورت

  • رتبه‌بندی فشار: Class 150 to Class 300
  • متریال ساخت: کربن استیل، استنلس استیل، الوی استیل، داپلکس و سوپر داپلکس استیل، مونل، آلومینیوم برنز
  • متریال تریم: F11, F22, SS304, 13%Cr, SS304L, SS316, SS316L
  • اکچویتور: هندویل، دنده‌ای
ابزار دقیق
برای مشاهده محصولات ابزار دقیق روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
محصولات مکانیکال
برای مشاهده محصولات مکانیکال روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
اتصالات
برای مشاهده محصولات اتصالات روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
Previous slide
Next slide

اشتراک گذاری

شیر سماوری چهار راهی مولتی پورت

شیر سماوری چهار راهی مولتی پورت دارای نشیمنگاه ارتجاعی همراه با پلاگ مخروطی هم مرکز است. عملکرد هم مرکز به پلاگ اجازه می‌دهد تا در موقعیت‌های مختلف بچرخد. نشیمنگاه مخروطی و پلاگ قابل تنظیم شیر سماوری چهار راهی مولتی پورت باعث شده تا این شیر برای کاربری‌های آب و فاضلاب مناسب باشد و امکان قطع سریع جریان وجود داشته باشد. این شیر برای کنترل و منحرف کردن جریان استفاده می‌شود.

پلاگ این شیر سماوری یا پلاگ ولو (plug-valve) یکی از انواع ولوهای صنعتی از بیرون قابل تنظیم است، طراحی بلبرینگ به گونه‌ای است که پلاگ را داخل نشیمنگاه قرار می‌دهد و شیر با گشتاور عملیاتی کم بسته می‌شود. بلبرینگ‌های شعاعی از جنس استنلس استیل T316 بوده و دائماً در حال روغنکاری می‌باشند که این باعث افزایش طول عمر شیر شده و گشتاور عملیاتی را کم می‌کند. پلاگ قالب‌ریزی شده کپسولی که کاملاً لاستیکی است از خوردگی و لایه لایه شدن سطوح جلوگیری می‌کند. سیلینگ شفت طول عمر پکینگ V شکل، شفت پلاگ و بلبرینگ‌ها را افزایش می‌دهد.

مشخصات فنی

نام محصول

شیر سماوری چهار راهی

محدوده سایز

“24~”1/2

برند

چین

انطباق استاندارد

API 599, ANSI/AWWA C517, ANSI 372

واحد

عدد

شرکت توسعه تجارت جهان تچرا با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی بین المللی در سال 1397 تاسیس شد.از ابتدای همان سال در بخش واردات و صادرات با هدف جذب مشتریان داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرد. ما تا کنون توانسته ایم در حوزه ی واردات جهت تامین کالا وتجهیزات صنایع مختلفت اعم از نفت و گاز ، سلو لزی ودرحوزه صادرات به منظور تامین درخواست های مشتریانمان در خارج به عنوان نماینده آنها در ایران ، فعالیت نمائیم.