لول‌ سوئیچ خازنی وگا

سطح سنج خازنی وگا مدل VEGACAP 69 با پروب دو الکتروده با روکش پلاستیکی و کاملا عایق شده، مناسب برای تشخیص سطح مواد به شدت اسیدی و قلیایی طراحی و ساخته شده است. با قابلیت استفاده در مخازن غیرفلزی که عمدتا در آن مواد اسیدی وجود دارد، نصب و راه اندازی آسان و قیمت مناسب، این تجهیز را به یک انتخاب ایده آل برای مخازن حاوی مواد خورنده تبدیل کرده است.

ابزار دقیق
برای مشاهده محصولات ابزار دقیق روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
محصولات مکانیکال
برای مشاهده محصولات مکانیکال روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
اتصالات
برای مشاهده محصولات اتصالات روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
Previous slide
Next slide

اشتراک گذاری

لول سوئیچ خازنی وگا مدل VEGACAP 69

وگا کپ 69 در همان نگاه اول با دیگر لول سوئیچ های خازنی سری 60 از برند وگا قابل تمایز است : جنس تمام پلاستیک و نیز الکترود دو میله ای کاملا عایق شده، مواردی هستند که به این تجهیز ظاهری خاص بخشیده اند.

سنسور خازنی وگا مدل 69 به طور اختصاصی برای مخازنی طراحی شده است که در در دماها و فشارهای تقریبا نرمال، حاوی موادی بسیار خورنده هستند که میتواند هر تجهیز فلزی دیگری را در عرض چند هفته پودر کند!

لول سوئیچ خازنی وگاکپ 69 دارای استانداردهای نوین حفاظت در برابر رطوبت و گرد و غبار IP66 ،IP67 است. علاوه بر این موارد، این ابزار از استاندارد ایمنی ذاتی i و t بهره میبرد که باعث امنیت حداکثری در برابر مواد اشتعال زا و انفجاری میشود.

ویژگی ها و امتیازات

از لول سنج خازنی VEGACAP 69 به طور اختصاصی در مخازن صنایع شیمیایی، پالایشگاهی، پتروشیمی، تولید کود، سم و … استفاده میشود