مانومتر ضد انفجار ویکا مدل ۲۳۳٫۳۰ , ۲۳۲٫۳۰

مدل ۲۳۲٫۳۰ مدل خشک و مدل ۲۳۲٫۳۰ مدل روغنی این فشارسنج ها می باشد. برای کاربردهایی که لرزش زیاد است می توان از مدل روغنی این مدل استفاده کرد. طراحی این گیج ها منطبق با EN837-1 و نرخ محافظت استاندارد IP66 است. این مدل را می توان در اندازه های ۶۳ میلی متر ۱۰۰ میلی متر ۱۶۰ میلی متر سفارش داد.

ابزار دقیق
برای مشاهده محصولات ابزار دقیق روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
محصولات مکانیکال
برای مشاهده محصولات مکانیکال روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
اتصالات
برای مشاهده محصولات اتصالات روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
Previous slide
Next slide

اشتراک گذاری

مانومتر ضد انفجار ویکا

مانومتر ضد انفجار ویکا مدل ۲۳۳٫۳۰ و ۲۳۲٫۳۰ از سری گیج های بوردن تیوب ویکا می باشند. در واقع کمپانی ویکا برای ساخت این مدل مانتومترها مشابه مانومترهای مدل ۲۳۲٫۵۰ از سنسور بوردون تیوب استفاده کرده است.

تکنولوژی لوله بوردون فشارگیج را اندازه می گیرد که وابسته به مقدار فشار محیط و نقطه مقابل فشار مطلق است.فشار خلا در حرکت برگشت لوله بوردون اندازه گیری می شود.

در ساخت بعضی از مدل های این فشارسنج ها دو طرف لوله بوردون بسته می شود، اما در کاربردهای معمول یک سمت لوله ثابت و سمت دیگر آزاد حرکت می کند.

برای ساخت فشارسنج لوله بوردون از لوله ای که انعطاف پذیر است، استفاده میشود. با اعمال فشار لوله بیشتر خم می شود یا تمایل به صاف شدن دارد.

ویژگی ها و امتیازات

گیج روغنی برای کاربردهایی که با پالس های فشار دینامیک بالا و ارتعاشات زیاد ( مدل 233.30)مناسب برای فرآیندهای تهاجمی که ویسکوزه بالایی ندارند و کریستالی نیستند

مناسب برای صنایع مواد شیمیایی و پتروشیمی، نیروگاه ها، معدن، پالایشگاه، فن آوری های محیط زیستی، ماشین سازی و ساخت نیروگاه ها