پلی پروپیلن

پلی پروپیلن از پلیمریزاسیون پروپیلن در شرایط دما و فشار نسبتا ملایم ودر حضور کاتالیست معروف زیگلر – ناتا انجام می‌شود . وجود این کاتالیست ، پلیمری به صورت ایزوتاکتیک را تشکیل می‌دهد که قادر به متبلور شدن تا حدود ۹۰ درصد می‌باشد.

پلی‌پروپیلن یک پلیمر ترموپلاست می‌باشد که در یک بازه گسترده از کاربردها شامل فیلم و ورق، قالب‌گیری دمشی، قالب‌گیری تزریقی، بسته‌ بندی غذایی، نساجی، تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، لوله، کاربردهای صنعتی و ساختمانی و اجزاء خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، پلیمر تولید شده از منومر پروپیلن به طور معمول در برابر حلال‌های شیمیایی، بازها و اسیدها مقاوم می‌باشد. کد مشخصه این پلیمر می‌باشد.

محصولات پلیمری
برای مشاهده محصولات پلیمر روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
محصولات شیمیایی
برای مشاهده محصولات شیمایی روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
مشتقات نفتی
برای مشاهده محصولات مشتقات نفتی روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
Previous slide
Next slide

اشتراک گذاری

پلی پروپیلن EP548R

“Jampilen EP548R” یک کوپلیمر هتروفازیک هسته دار، ضد الکتریسیته ساکن و با سیالیت بالا است که برای قالب گیری تزریقی دیواره نازک استفاده می شود. اقلام ساخته شده با ″Jampilen EP548R″ دارای سفتی بالا، مقاومت نسبتا خوب در برابر ضربه و خواص آنتی استاتیک عالی هستند. ″Jampilen EP548R″ به دلیل قالب‌پذیری عالی و زمان چرخه کوتاه، نرخ بهره‌وری بالا را امکان‌پذیر می‌کند. اقلام تکمیل شده خواص مکانیکی خوب و پایداری ابعادی بالایی را نشان می دهند.

″Jampilen EP548R″ برای تولید محصولات دیوار نازک یا محصولات با مسیرهای جریان طولانی مانند گلدان‌های گل، ظروف، ظروف خانه، فیلترها، محفظه فیلتر و اجزای دستگاه بسیار مناسب است. ″Jampilen EP548R″ برای تماس با مواد غذایی مناسب است

ویژگی ها 

پلی پروپیلن کوپلیمر EPX-548R (شیمیایی) یک پلی‌پروپیلن کوپلیمر بلاک با شاخص ذوب بالا و حاوی مواد هسته‌زا می‌باشد. مواد 548R با داشتن سفتی و چقرمگی مناسب و فرایندپذیری عالی جهت تولید ظروف IML مناسب است.
به لحاظ کاربردی پلی‌پروپیلن بلاک کوپلیمر گرید تزریقی به دلیل مقاومت ضربه‌ای خوب در کاربردهایی که در معرض ضربه و هوای سرد قرار دارند مانند قطعات خودرو کاربرد فراوان دارد. سپر، داشبورد، کنسول، رودری، باتری و بسیاری دیگر از قطعات خودرو از این پلیمر تولید می‌گردد. این پلیمر علاوه بر دانسیته پایین که باعث کاهش وزن خودرو می‌شود، فرایندپذیری خوب و استحکام و مقاومت ضربه‌ای مناسبی ارائه می‌دهد.

قدرت ضربه خوب

سفتی بالا

خواص آنتی استاتیک عالی

کوپلیمر هتروفازیک قالب‌پذیری عالی و چرخه کوتاه

PROPERTY

TEST METHOD

UNIT

VALUE

Physical properties

Melt Flow Rate (230 oC, 2.16kg)

ASTM D1238

g/10min

21

Density

ASTM D1505

g/cm3

0.9

Mechanical

Flexural Modulus

ASTM D790

MPa

1500

Tensile Strength at Yield

ASTM D638

MPa

26

Tensile Elongation at Yield

ASTM D638

%

6

Izod Impact Strength (notched) at 23 oC

ASTM D256

J/m

90

Izod Impact Strength (notched) at -20 oC

ASTM D256

J/m

40

Thermal

  Vicat softening point (10N)

ASTM D1525

oC

150

H.D.T. (0.46 MPa)

ASTM D648

oC

110

Accelerated oven ageing in air at 150 oC

ASTM D3012

hours

360

 

شرکت توسعه تجارت جهان تچرا با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی بین المللی در سال 1397 تاسیس شد.از ابتدای همان سال در بخش واردات و صادرات با هدف جذب مشتریان داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرد. ما تا کنون توانسته ایم در حوزه ی واردات جهت تامین کالا وتجهیزات صنایع مختلفت اعم از نفت و گاز ، سلو لزی ودرحوزه صادرات به منظور تامین درخواست های مشتریانمان در خارج به عنوان نماینده آنها در ایران ، فعالیت نمائیم.