پلی پروپیلن

پلی پروپیلن از پلیمریزاسیون پروپیلن در شرایط دما و فشار نسبتا ملایم ودر حضور کاتالیست معروف زیگلر – ناتا انجام می‌شود . وجود این کاتالیست ، پلیمری به صورت ایزوتاکتیک را تشکیل می‌دهد که قادر به متبلور شدن تا حدود ۹۰ درصد می‌باشد.

پلی‌پروپیلن یک پلیمر ترموپلاست می‌باشد که در یک بازه گسترده از کاربردها شامل فیلم و ورق، قالب‌گیری دمشی، قالب‌گیری تزریقی، بسته‌ بندی غذایی، نساجی، تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی، لوله، کاربردهای صنعتی و ساختمانی و اجزاء خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این، پلیمر تولید شده از منومر پروپیلن به طور معمول در برابر حلال‌های شیمیایی، بازها و اسیدها مقاوم می‌باشد. کد مشخصه این پلیمر می‌باشد.

محصولات پلیمری
برای مشاهده محصولات پلیمر روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
محصولات شیمیایی
برای مشاهده محصولات شیمایی روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
مشتقات نفتی
برای مشاهده محصولات مشتقات نفتی روی دکمه مشاهده بیشتر کلیک کنید.
مشاهده بیشتر
Previous slide
Next slide

اشتراک گذاری

پلی پروپیلن RP345S

″Jampilen RP345S″ یک کوپلیمر تصادفی پلی پروپیلن با سیالیت بالا و شفافیت و خواص نوری برجسته است.

″Jampilen RP345S″ ماده انتخابی برای برنامه‌هایی است که شفافیت و زیبایی‌شناسی الزامات اولیه هستند. این گرید برای کاربردهای قالب گیری تزریقی و قالب گیری کششی تزریقی (ISBM) طراحی شده است. به لطف سیالیت بالای آن، می توان کاهش زمان چرخه و صرفه جویی در انرژی را در مقایسه با گریدهای معمولی تجربه کرد. Jampilen RP345S″ برای بسته بندی محصولات غیر حساس به اکسیژن مناسب است. از این رو، به عنوان یک جایگزین موثر برای PVC و PET در ISBM به حساب می آید.

ویژگی ها 

پلی‌پروپیلن RP345 گرید کوپلیمر تصادفی و با تائیدیه غذایی است. خواصی چون شفافیت، براقیت، سیالیت بالا و ضربه‌پذیری مناسب این گرید باعث شده در کاربردهایی که حساسیت به اکسیژن وجود ندارد، از آن به عنوان جایگزین مناسب بطری‌های PET استفاده شود. به جز تولید بطری، از این گرید در تولید ظروف جداره نازک، سرنگ، تجهیزات پزشکی، تجهیزات بهداشتی، اسباب‌بازی و جعبه CD استفاده می‌شود. این گرید فقط در پتروشیمی جم تولید می‌شود.

سیالیت بالا

خواص نوری عالی

خواص آنتی استاتیک نامشخص

خواص ارگانولپتیکی مناسب

پردازش پذیری عالی و کاهش زمان چرخه کوپلیمر تصادفی

PROPERTY

TEST METHOD

UNIT

VALUE

Physical properties

Melt Flow Rate (230 oC, 2.16kg)

ASTM D1238

g/10min

40

Density

ASTM D1505

g/cm3

0.9

Mechanical

Flexural Modulus

ASTM D790

MPa

1100

Tensile Strength at Yield

ASTM D638

MPa

28

Tensile Elongation at Yield

ASTM D638

%

9

Izod Impact Strength (notched) at 23 oC

ASTM D256

J/m

55

Thermal

  Vicat softening point (10N)

ASTM D1525

oC

128

H.D.T. (0.46 MPa)

ASTM D648

oC

82

Accelerated oven ageing in air at 150 oC

ASTM D3012

hours

360

Optical

Haze (1 mm)

ASTM D1003

%

11

Gloss

ASTM D2457

—-

90

شرکت توسعه تجارت جهان تچرا با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی بین المللی در سال 1397 تاسیس شد.از ابتدای همان سال در بخش واردات و صادرات با هدف جذب مشتریان داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز کرد. ما تا کنون توانسته ایم در حوزه ی واردات جهت تامین کالا وتجهیزات صنایع مختلفت اعم از نفت و گاز ، سلو لزی ودرحوزه صادرات به منظور تامین درخواست های مشتریانمان در خارج به عنوان نماینده آنها در ایران ، فعالیت نمائیم.